Skip to main content

Datum
13.06.2009 08:30
14.06.2009 13:00

V sobotu 13. června začne historicky první dvoudenní výlet. Ze soboty na neděli je zajištěno přespání na chatě u Jetřichovic. Poslední výlet v tomto semestru! (pokud nejedete na vodu)...

Potřebné vybavení:

spacák, karimatka (případně i vlastní stan, nechete-li spát uvnitř chaty), jídlo a pití na cestu i na sobotní večer (případně peníze s sebou)

Celková cena za dopravu by neměla převýšit 150 Kč na osobu (co dáte za jídlo, je Vaše věc Smile )

Příprava:

ve čtvrtek 11. nebo v pátek 12. června (do 13 h) přinesete do školy věci, které chcete v pátek nechat odvézt na místo

Plán výletu:

• 8.40 sraz u přístaviště lodi Poseidon (pravý břeh Labe pod zámkem)
  • 9.00 vyplouváme...
  • 10.00 Hřensko, pěšky vyrazíme do Jetřichovic (cca 15 až 20 km), po cestě je možnost se občerstvit v některé hospůdce (např. ve Vysoké Lípě)
  • odpoledne slabší povahy odjedou do Děčína (poslední autobus jede v 16.55 h), ostatní posedí u grilu do pozdních nočních hodin (v případě nepříznivého počasí u krbu)
  • do 9.00 noční klid
  • během neděle odjezd autobusem do Děčína (cca 8.55, 10.55, 11.00 a 12.55), cestou zhodnocení výletu Smile
Délka:
18 Km

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

2D výlet připraven!

Obrázek uživatele Dana Majerová

Tak jsem vyhotovila přibližný plán výletu a doufám, že se přihlásí všichni, kdo začátkem semestru projevili o dvoudenní výlet zájem!
Mimochodem, 3D výlet asi nebude, ale v rámci akce "Voda Vltava 2009" máte 5D výlet Smile

5D

No 5D, to bude něco pro teoretické fyziky Big Grin

5D

no když vzpomenu na algebru a na vektory a jiný potvory z R6, tak nic moc, jenom by mě zajímalo, proč slečna Majerová odmítala malovat všemožný podprostory z R3 a víc Smile

2D je tak akorát

Obrázek uživatele Dana Majerová

No protože 2D je nejlepší!

"do 9.00 noční klid"

to nesmíme chlastat až do devíti do večera? Jak to má člověk vydržet!!!

klid

Obrázek uživatele Dana Majerová

myslím tím do 9 ráno - samozřejmě začátek nočního klidu jsem raději neuvedla, ale doufám, že víc než do dvou vzhůru nebudete...

do dvou

jestli půjde úsvit ulovit už ve dvě ráno tak v ty dvě teda zalezu Smile

Do dvou stačí

NO tak do dvou flašek rumu a pak pujdem:-D

Super

Obrázek uživatele Zuza Knejflova

2D výlet byl naprosto super, nemělo to chybu. Jen jsem šíleně unavená a potřebovala bych aspoň den na odpočinek Big Grin, ale jinak to byla opravdu paráda...

Počasí nádherný, sluníčko svítilo (sice ramínka to odnesly, ale to nevadí Big Grin). Večer oblohá plná hvězdiček a příroda, co víc si člověk může přát...

Jo a našla jsem na sobě jednoho klíšťáka, tak jsem zvědavá, jak s klíšťatama dopadl zbytek...

Teď se jdu učit kódování (doufám, že při tom neusnu, pravděpodobnost spánku je tak 95procentní Big Grin)...

Přeju všem krásný zbytek dne a teď se budu těšit na vodu a doufat, že budeme mít stejný počasí jako jsme měli tenhle víkend Big Grin

připojuji se

Obrázek uživatele Dana Majerová

Já naprosto souhlasím se Zuzíkem, že počasí se povedlo, jídlo nám dokonce zbylo, všichni vydrželi až do druhého dne (i ten noční zpěv u ohně) a těch pár statečných, co v neděli zvládli místo oběda Mariinu skálu, si odpočinek rozhodně zaslouží (no, ti ostatní také) Smile

A klíště snad nemám.

Krása

Proste další úžasná akce v rodinném kruhu. Moc děkuji za příjemně strávený weekend.

taky

Obrázek uživatele Tomáš Luczków

Děkuju, chtěl bych tam být dýl a přitom nemuset myslet na školu.

souhlas

Obrázek uživatele Zuza Knejflova

S tím naprosto souhlasím Smile, ale doufám, že se pořádně odreaguju na vodě Smile

odreagování

jak odreaguju se na vodě, nejlíp se přece odreagovává ve škole Smile

O co ti jde?

Obrázek uživatele Zuza Knejflova

No, jestli se nejlépe odreaguješ při zkouškovým ve škole, tak ti to neberu. Je to tvoje věc. Ale nechápu, proč komentuješ a mluvíš do věcí, o kterých nic nevíš. Nebyl si ani na 2D výletu a nejedeš ani na vodu. Takže bejt tebou, tak bych šoupala nohama a nijak se neprojevovala :-P

tak pardon

Nesmíš být hned tak nakrknutá. Ale s tím odreagováváním se při zkouškovým máš naprostou pravdu, mám klídek a pohodičku a ve škole paříme s klukama až hrůza...
A na 2D výlet mám alibi, učil jsem se na linebru Sad

Zuzanka má pravdu!

Na fakultě nejsi od toho, abys tam hrál hry, mimochodem to, že jsi se učil, nejsou alibi - my jsme si taky vzali na výlet teorii kódování, takže doufám, že až budeš příště komentovat nějaké události, tak k tomu použiješ na nich nabyté zkušenosti a ne jen že tu budeš něco plácat, aniž bys věděl, co se tam dělo.

S pozdravem Big_Joe

učení na akci

jestli jsi schopnej se učit někde na akci, tak to ti závidím, já jsem si kdysi vzal na akci (od čtvrtka do neděle) otázky na maturu a nepřečetl jsem ani dvě stránky, já se musím na to učení zavřít do pokoje a nemít po ruce nic jinýho na práci, jinak je s učením se konec

problém

sorry nic proti, ale tak to je fakt tvůj problém, i já jsem se poté učil, abych po příchodu domu mohl zdárně spustit a nastavit asterisk voip server a provést hovor Smile

jinak děkuji za 2D výlet

No Ondro,

Obrázek uživatele Tomáš Luczków

pěkně sis naběhl.. hele byl jsem na 2D výletu, neučil jsem se, dal jsem pár poexpiračních pivek, náramně jsem se pobavil, provedl jsem wrestling na polštáři, sice mám ještě na pravé půlce hlavy kráter velikosti bowlingové koule, ale náramně jsem se pobavil a zasportoval. Odpočinul jsem si .. a v pondělí jsem TK zakončil ;o)

Fakt? No tak to je

Fakt? No tak to je super!!!
Moc gratuluji. Takže se nedá říct, že bych někoho tahal od učení.
Akce vážně vydařená, společnost, počasí... Prostě pohoda. Další piva už nebudou po expiraci, neboj, ty už jsi dojel a já jsem Ti za to vděčný, můžu jít vrátit láhve Big Grin

Život je jako sklenice.

no no

budu se muset naučit držet hubu, tu a tam mám co slovo, to perlu Sad